PROMOCJA MATERIAŁU HODOWLANEGO PODCZAS TARGÓW I WYSTAW W 2016 R.
Zadanie realizowane będzie podczas 24 spotkań branży rolniczej o charakterze targów i wystaw. Ma ono na celu zwiększenie zainteresowania zakupem knurków i loszek pochodzących z krajowych stad zarodowych.
Główne działania w ramach projektu to: organizacja wystaw i pokazów trzody chlewnej pod hasłem „BIOASEKURACJA CHLEWNI – ochrona zdrowia trzody chlewnej”; organizacja stoiska informacyjnego Związku „POLSUS” oraz modernizacja witryny www.polsus.pl. Modernizacja dotyczy między innymi katalogu hodowców trzody chlewnej i polega na zintegrowaniu Katalogu z Centralną Bazą Internetową, tak aby prezentowane w Katalogu dane dotyczące hodowli świń w poszczególnych gospodarstwach mogły być na bieżąco aktualizowane.
Promocja materiału hodowlanego świń wsparta publikacjami informacyjnymi:
- „Bioasekuracja chlewni - ochrona zdrowia trzody chlewnej” - ulotka i hasło przewodnie tegorocznych wystaw świń
- „Jak postępować z loszką i knurkiem hodowlanym?” - praktyczny poradnik o hodowli świń
- „Top Genetics” - oferta materiału hodowlanego PZHiPTCh „POLSUS”
- umowa kupna-sprzedaży świń - przykładowy wzór umowy zabezpieczającej interesy obu stron transakcji handlowej, czyli hodowców i producentów.