Ogłoszenie o wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę na skład i wydruk broszury, plakatów oraz banerów w ramach projektu „Aktualna wartość dietetyczna wieprzowiny, jej znaczenie w diecie i wpływ na zdrowie konsumentów”, finansowanego ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego (Sprawa nr 1/2013/DRiW/FPMWp).
Do dnia składania ofert, tj. do 28 X 2013 r. do godz. 11.30 wpłynęło 10 ofert. Zaproszenie do składania ofert wysłano do 5 firm. W odpowiedzi na zaproszenie otrzymano 3 oferty.
Zgodnie z art. 89 ust.1 pkt. 5 Pzp odrzuceniu podlegają oferty złożone przez podmioty nie zaproszone do ich składania. W związku z powyższym 7 ofert zostało odrzuconych.
W sesji otwarcia ofert nie uczestniczyli przedstawiciele wykonawców.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta złożona przez firmę:
Studio graficzne Agnieszki i Grzegorza Głowienka S.C.
Przedstawiona oferta spełniła wszystkie warunki stawiane przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zawierała najniższą cenę.
Ranking ofert według kryterium: cena
Poz. |
Nr oferty |
Nazwa firmy |
Adres firmy |
Cena brutto (zł) |
1. |
2 |
Studio graficzne Agnieszki i Grzegorza Głowienka S.C. |
ul. Rolna 17 05-220 Zielonka |
137 083,50 |
2. |
3 |
net-line S.C. Robert Cymer, Mirosław Warchoł |
ul. Gen. Józefa Bema 65 01-244 Warszawa |
138 867,00 |
3. |
1 |
Kucyk Design |
ul. Jana Pawła II 160 05-250 Radzymin |
139 900,20 |
Komisja Przetargowa