Współczesny rynek czerwonego mięsa w RPA stawia na jakość i etykę. Konsumenci szukają nie tylko wyjątkowych doznań smakowych, najwyższej jakości, ale także produktów o niskim wpływie na środowisko, wolnych od antybiotyków i stymulantów, a cena schodzi na dalszy plan.

Prof. Arno Hugo podkreśla, że konsumenci mięsa coraz częściej kładą uwagę na etyczny aspekt produkcji, w tym na dobrostan zwierząt oraz wpływ na środowisko. Coraz bardziej popularne są tzw. „inteligentne mięsa”, czyli produkty pochodzące od zwierząt hodowanych na wolnym wybiegu, karmionych trawą lub pochodzących z produkcji ekologicznej. Ponadto prof. Hugo podkreśla, że kluczowym czynnikiem decydującym o ponownym zakupie mięsa jest jego kruchość oraz żywy czerwony kolor i biały tłuszcz. Zwraca również uwagę, iż edukacja klientów o wartościach odżywczych czerwonego mięsa może pomóc w zwiększeniu ich zaufania do takich produktów.

Źródło: www.farmersweekly.com

Link

Polski Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej 
„POLSUS" 
ul. Ryżowa 90
02-495 Warszawa
tel. +48 22 723 08 06
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 

Modernizacja strony internetowej www.polsus.pl sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego

 

© Wszelkie Prawa Zastrzeżone - 2017
Projekt i wykonanie CFTB.PL

UWAGA! Ten serwis używa plików cookies.

Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Czytaj więcej…

Zrozumiałem

Wszystko o plokach cookies tutaj