Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji zdobyła budżet reklamowy na przeprowadzenie dwuletniej kampanii promocyjnej pod hasłem "Europejski stół - tradycja, nowoczesność, jakość" - informuje Press.
 
W finale przetargu pokonała trzy inne podmioty, których nazw nie ujawniono. Będzie odpowiadać za kreację i realizację działań, których celem jest promocja wołowiny, cielęciny, wieprzowiny i podrobów. Reklamy mają się ukazywać w prasie, Internecie i na materiałach POS. Kampania zasięgiem obejmie Polskę, Rosję, Ukrainę i kraje azjatyckie (m.in. Chiny i Tajlandię). Jej uzupełnieniem będzie akcja PR.
Wartość działań oszacowano na 3 mln euro - podaje Press.
 
Źródło: portalspozywczy.pl
Polish Pig Breeders and Producers Association
„POLSUS" 
ul. Ryżowa 90
02-495 Warsaw
phone. +48 22 723 08 06
fax. +48 22 723 00 83
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

  

 

© All rights reserved - 2017
Design CFTB.PL

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand